FORÅRSKUP: Spar 20% på ALT* som ImercoPlus medlem. Shop her
  • Pressemeddelelser 2020
  • M Goldschmidt Holding AS skal udpege nyt bestyrelsesmedlem for Imerco Holding AS

M. Goldschmidt Holding AS skal udpege nyt bestyrelsesmedlem for Imerco Holding AS

M. Goldschmidt Holding A/S skal udpege nyt bestyrelsesmedlem for koncernens datterselskab Imerco Holding A/S.

Skandinaviens største isenkræmmer Imerco A/S skal udpege et nyt bestyrelsesmedlem, efter at Sofie Lindahl-Jessen stopper. Odgers Berndtson vil bistå i processen med at rekruttere et nyt medlem.

Formand for Imerco Holding A/S, Mikael Goldschmidt udtaler:

”Sofie Lindahl-Jessen har fået ny stilling hos en leverandør til Imerco, hvilket er uforeneligt med at sidde i Imercos bestyrelse. Sofie udtræder derfor d.d. Jeg vi gerne takke Sofie Lindahl for sin indsats og engagement i Imercos bestyrelse og ønsker hende held og lykke fremover. Vi har nu sat en proces i gang med henblik på snarest muligt at byde et nyt bestyrelsesmedlem velkommen.”

Den øvrige bestyrelse med Mikael Goldschmidt som bestyrelsesformand, Søren Bjørn Hansen som næstformand samt Anne-Sofie Goldschmidt, Jens Høgsted og Lars Bertelsen som menige bestyrelsesmedlemmer fortsætter uændret.

For yderligere information:
Ejer Mikael Goldschmidt, M. Goldschmidt Holding A/S, tlf. 33 63 09 00