Imerco har fortsat stort fokus på Hvidovre

Den 29. september åbnede Imerco sin nye butik i Frihedens Butikscenter i Hvidovre med et brag af en åbningsfest. Nu fortsætter festen i Hvidovre C, hvor den eksisterende Imerco butik er flyttet til et nyt og mere centralt placeret lokale i centret.

Torsdag den 13. oktober genåbner Imerco Hvidovre C i nye lokaler

Genåbningen i Hvidovre C fejres fra morgenstunden med et brag af en fest i butikken. Til og med søndag den 23. oktober vil der være 20 % på alle varer i butikken samt ekstraordinære åbningstilbud.

Nye lokaler og en bedre butiksoplevelse

”Det nye lokale i Hvidovre C har gennemgået en omfattende renovering med nyt loft, gulv og inventar, hvilket giver en fantastisk kundeoplevelse. Hele indretningen er i overensstemmelse med det nye butikskoncept, som vi introducerede i 2015 og implementerer i alle vores butiksåbninger og renoveringer”, udtaler adm. direktør Frederik Brønnum.

”Vi har blot det seneste år åbnet tre nye butikker, og flere eksisterende butikker har fået en bedre beliggenhed. Det er en udvikling, vi fortsætter, hvilket flytningen af butikken i Hvidovre C er et godt eksempel på”, fortsætter Frederik Brønnum.

Samme veloplagte personale

Personalet i butikken vil være det samme, som kunderne i Hvidovre C er vant til at møde. Butikschef, Christina Persson, og hendes personale glæder sig meget til at komme i gang med arbejdet i de nye omgivelser og byde kunderne velkomne i et nyt og mere moderne butiksmiljø fra torsdag den 13. oktober.

”Kunderne kan forvente at få en helt ny oplevelse i Imerco Hvidovre C, da de nye lokaler er mere indbydende og moderne i forhold til den tidligere placering i centret. Personalet er top motiveret for at komme i gang med arbejdet og vise den nye butik frem til kunderne. Der vil som altid være god tid til at rådgive og inspirere den enkelte kunde – nu i et mere lækkert butiksmiljø”, fortæller Frederik Brønnum.

Stor åbningsfest torsdag den 13. oktober

· Adressen er Imerco Hvidovre C, Laurits Olsens vej 1, stuen, dør 63, 2650 Hvidovre

· Imerco slår dørene op til et brag af en åbningsfest i butikken torsdag den 13. oktober kl. 9

· Ekstraordinære gode åbningstilbud