Tøm en Imerco butik på 151 sekunder

Torsdag den 26. maj kl. 9 åbner Imerco sin butik nummer 151 på Fisketorvet i København.

Åbning af butik nummer 151 fejres i hele landet

Men det er ikke kun københavnerne, som får glæde af butik nummer 151. Imerco fejrer åbningen af den nye butik i alle Imerco butikker landet over og på imerco.dk med en spektakulær konkurrence.

Alle, som foretager et køb i en af Imercos butikker eller på imerco.dk torsdag den 26. maj 2016, deltager automatisk i konkurrencen om at tømme en Imerco butik på 151 sekunder.

Unik præmie

Den heldige vinder af konkurrencen får lov til at tømme Imerco Fisketorvet på 151 sekunder. Derudover giver Imerco frokost på en af Fisketorvets restauranter til vinderen og en ledsager, så dagen bliver en rigtig hyggelig shoppedag – dog uden at vinderen skal have pengepungen op af lommen.

En festdag i alle Imerco butikker

”På en festdag, som torsdag den 26. maj bliver, vil vi gerne give lidt ekstra til vores kunder - også dem, som ikke har mulighed for at deltage i åbningsfesten på Fisketorvet. Vi giver derfor en heldig kunde en helt enestående præmie – at få lov til at tømme Imerco Fisketorvet på 151 sekunder.” siger adm. direktør Frederik Brønnum.

Tilbud til 151 kr. landet over

Åbningen af butik nummer 151 fejres ikke kun med en butikskonkurrence landet over. ”Vi har gjort lidt ekstra ud af åbningen på Fisketorvet. Udover vores butikskonkurrence, har vi sammensat nogle helt specielle tilbud, som gælder i alle vores butikker og på imerco.dk den 26. maj. Tilbudsprisen på disse varer er selvfølgelig 151 kr.”, afslutter Frederik Brønnum.

Fakta om konkurrencen

• Konkurrencen løber torsdag den 26. maj 2016 i alle Imerco butikker og på imerco.dk
  • Alle, som foretager et køb i en af Imercos butikker eller på imerco.dk torsdag den 26. maj 2016, deltager automatisk i konkurrencen
  • Vinderen findes ved lodtrækning blandt alle boner og fakturaer fra torsdag den 26. maj 2016
  • Vinderen får lov til at tømme Imerco Fisketorvet på 151 sekunder

Imerco A/S er Danmarks største isenkramkæde med 151 butikker fordelt over hele landet og en årlig butiksomsætning inklusiv moms på ca. 1,4 mia. kr. Derudover driver Imerco en af Danmarks største kundeklubber, Imerco+, med mere end 1 mio. medlemmer, samt 2 webshops, imerco.dk og imerco.se, der er i rivende udvikling.