Imercos tilbudsavis er nu et aktivt tilvalg

Imerco ændrer i distributionen af kædens tilbudsavis i 2017. Det bliver derfor et aktivt tilvalg for den enkelte forbruger at modtage Imercos tilbudsavis i det nye år.

Flere og flere danskere læser tilbudsaviser via hjemmesider, sociale medier eller apps, og samtidig er der flere, som tilmelder sig Nej Tak+ ordningen eller helt fravælger reklamer i postkassen. Der ses derfor en stigende tendens mod at tilbyde forbrugerne aktivt at tilmelde sig tilbudsaviser.

Imerco målretter omdelingen af tilbudsavisen

Hos Imerco følger man med den digitale udvikling, og virksomheden ser det som en forbedret service, at kunderne nu aktivt kan sige ja tak til at modtage tilbudsavisen med posten, uanset hvor i landet de bor*, eller læse den digitalt, som flere og flere vælger at gøre.

Vi har valgt at ændre i distributionen af vores tilbudsavis, så vi bedre kan målrette omdelingen af tilbudsavisen, og samtidig er det en mere miljøvenlig løsning. Vi ser det som en klar fordel, at de kunder, som rent faktisk er interesseret i vores tilbudsavis, selv går ind og tilmelder sig avisen,” udtaler marketing- og kommunikationschef Mette Willingshøj.

Hun fortsætter, ”Vi skal følge med udviklingen og være til stede dér, hvor vores kunder søger efter vores tilbudsavis. Men vi skal også holde fast i printudgaven af tilbudsavisen, da der stadig er mange af vores kunder, som efterspørger den fysiske avis. Derfor fastholder vi omdelingen af den fysiske tilbudsavis i nærområderne omkring vores butikker. Med ændringen af vores distribution har vi fundet den perfekte kombination med en mere målrettet omdeling og muligheden for, at vores kunder aktivt kan gå ind og tilmelde sig vores tilbudsavis, så de stadig får den leveret i deres postkasse.”

*Gælder ikke Grønland og Færørene.

Vær sikker på at modtage Imercos tilbudsavis i 2017 og vind lækre præmier

Alle, som tilmelder sig Imercos tilbudsavis inden onsdag den 1. marts 2017, deltager automatisk i konkurrencen om lækre præmier:

1. præmie: Rejsegavekort på 50.000 kr.

2. præmie: 3 x 10.000 kr.

3. præmie: 10 x Imerco gavekort á 2.000 kr.

Pr. 1. januar 2017 vil PostNord stå for omdelingen af Imercos tilbudsavis.

● Medlemmer af Nej Tak+ ordningen vil fra den 28. februar 2017 ikke længere få Imercos tilbudsavis i postkassen.

● Kunder, som modtager Imercos tilbudsavis nu, er ikke garanteret at modtage tilbudsavisen i 2017.

● Tilmelding til Imercos tilbudsavis sker via kædens hjemmeside https://www.imerco.dk/tilbud/tilmeldtilbudsavis