Imerco udvider i København og åbner på Fisketorvet den 26. maj

Imerco fortsætter med at udvide i København. Efter butiksåbninger på Østerbrogade og Købmagergade åbner Imerco endnu en butik i København, nemlig på Fisketorvet. Butikken slår dørene op til et brag af en åbningsfest torsdag den 26. maj kl. 9.

Butikken har en fantastisk beliggenhed i et af Københavns største shoppingcentre. Den centrale placering i København og den fordelagtige placering i forhold til Dybbølsbro Station, ringvej og havneløb gør det nemt for københavnerne, pendlere og turister at komme til og fra butikken.

Strategien er at sikre den rigtige butiksplacering

”Åbningen af butikken på Fisketorvet er en vigtig del af en strategisk plan om at øge vores position som Danmarks førende isenkramkæde. Vores online salg er i markant vækst, men vi fastholder strategien om at åbne nye butikker de bedste steder. Vi tror på, at fremtidens forbrugere vil benytte sig af begge kanaler. Med placeringen på Fisketorvet får vi en super beliggenhed og udbygger vores position i København”, siger adm. direktør Frederik Brønnum.

Imerco er den førende butikskæde til køkken og bord og tilbyder Danmarks største udvalg af varer og brands inden for disse kategorier. Derudover har Imerco en lang række brands, der ikke kan købes andre steder. Varesortimentet på Fisketorvet er også en god blanding af de populære og kendte brands som Royal Copenhagen, Kähler og Rosendahl samt Imercos private brands bl.a. Cook & Baker, Casa og det helt nye, unikke norske retro designikon Cathrineholm.

Butikken er indrettet efter Imercos nyeste koncept med fokus på mærkevarer til køkken og bord samt den personlige gave. ”Den nye indretning er med til at skabe en indbydende og kundevenlig butik. Med et helt nyt inventar og lys præsenteres varerne på bedste vis i butikken, hvilket betyder, at vi lettere kan inspirere vores kunder. Vores strategi med at åbne nye butikker og flytte andre til bedre placeringer skulle gerne resultere i, at vores kunder får en god oplevelse, når de besøger vores butikker. Vores mission er at skabe appetit på livet og her spiller butiksoplevelsen en afgørende rolle”, afslutter Frederik Brønnum.

Stor åbningsfest torsdag den 26. maj

• Imerco slår dørene op til et brag af en åbningsfest torsdag den 26. maj kl. 9
  • Lækre goodie bags til en værdi af min. 1.500 kr. til de første 100 betalende kunder
  • Lyngby by Hilfling vase til de første 1000 betalende kunder
  • 20 % rabat på alle varer i butikken de første 14 dage samt ekstraordinære gode tilbud

Åbningen af butik nummer 151 markeres i hele landet

Imerco fejrer åbningen af butik nummer 151 med en butikskonkurrence i alle Imerco butikker, hvor vinderen får mulighed for at tømme en Imerco butik på 151 sekunder.

• Adressen er Imerco Fisketorvet, Kalvebod Brygge 59, 1560 København V
  • Butikken er placeret på 2. sal i centret
  • Butikken åbner torsdag den 26. maj kl. 9
  • Imerco Fisketorvet fejrer åbningen med 20 % rabat på alle varer i butikken fra torsdag den 26. maj t.o.m. søndag den 12. juni 2016

Imerco A/S er Danmarks største isenkramkæde med 151 butikker fordelt over hele landet og en årlig butiksomsætning inklusiv moms på ca. 1,4 mia. kr. Derudover driver Imerco en af Danmarks største kundeklubber, Imerco+, med mere end 1 mio. medlemmer, samt 2 webshops, imerco.dk og imerco.se, der er i rivende udvikling.