Imerco Randers Storcenter åbner igen den 28. april

Torsdag den 28. april genåbner Imerco Randers Storcenter. Genåbningen fejres med et brag af en fest i butikken. Der er goodie bags til de første 100 kunder. Til og med lørdag den 14. maj vil der være 20 % på alle varer i butikken i Randers Storcenter.

Gennemrenoveret butik

”Imerco Randers Storcenter er blevet gennemrenoveret, så den nu fremstår helt ny med nyt lys og inventar i hele butikken, hvilket giver en bedre kundeoplevelse. Netop den gode kundeoplevelse er målet med vores nye butikskoncept, som vi introducerede i 2015, og som butikken i Randers Storcenter er indrettet helt i tråd med”, udtaler adm. direktør Frederik Brønnum.

”Butikken er efter renoveringen blevet lidt mindre, men til gengæld er den meget mere kundevenlig, bl.a. fordi vi har fået lavet et lager bagved butikken, så personalet ikke længere skal stå og pakke varer ud inde i butikken. Derudover har butikken nu én bred indgang i stedet for to smalle indgange”, afslutter Frederik Brønnum.

Velkendt personale i et mere moderne butiksmiljø

Det er det sædvanlige, velkendte personale, som står klar til at byde kunderne velkommen igen torsdag den 28. april. Under renoveringen har personalet været i fuld gang med det daglige arbejde på centertorvet, hvor der har været opsat en lille midlertidig butik. Butikschef, Ann-Britt Sander Bakmand, og hendes personale glæder sig meget til at komme i gang med arbejdet i den gennemrenoverede butik og byde kunderne velkomne i et nyt og mere moderne butiksmiljø.

”Kunderne kan forvente at få en yderst kompetent betjening af et motiveret personale, som er fuld af gåpåmod og glæder sig til at komme i gang med arbejdet i den renoverede butik. Personalet vil som altid rådgive og inspirere den enkelte kunde til valget af den rigtige vare – nu i et mere moderne butiksmiljø”, fortæller Frederik Brønnum.

• Adressen er Imerco Randers Storcenter, Merkurvej 55, 8960 Randers
  • Butikken åbner torsdag den 28. april kl. 9
  • Der er goodie bags til de første 100 kunder
  • Imerco Randers Storcenter fejrer åbningen med 20 % på alle varer fra torsdag den 28. april tom. lørdag den 14. maj 2016
  • Butikken holder Open By Night fredag den 29. april til kl. 22

Imerco A/S er Danmarks største isenkramkæde med 150 butikker fordelt over hele landet og en årlig butiksomsætning inklusiv moms på ca. 1,4 mia. kr. Derudover driver Imerco en af Danmarks største kundeklubber, Imerco+, med mere end 1 mio. medlemmer, samt 2 webshops, imerco.dk og imerco.se, der er i rivende udvikling.