Imerco Århus, Bruuns Galleri åbner igen den 21. marts

Mandag den 21. marts genåbner Imerco Århus, Bruuns Galleri. Genåbningen fejres med et brag af en fest i butikken. Der er goodie bags til de første 100 kunder. Frem til og med søndag den 10. april vil der være 20 % på alle varer i butikken i Århus, Bruuns Galleri.

Gennemrenoveret butik

Imerco Århus, Bruuns Galleri er blevet gennemrenoveret på rekordtid. Da vi fik muligheden for et få et midlertidigt lokale på 1. salen i Bruuns Galleri, handlede vi hurtigt og sagde ja tak til at overtage det ledige lokale, så vi kunne få renoveret butikken. Vi har knoklet den sidste måned for at få butikken til at fremstå sprit ny, udtaler adm. direktør Frederik Brønnum.

Butikken fremstår som ny med et helt nyt inventar, gulve og lys. Butikken i Bruuns Galleri er den første Imerco butik, hvor vi har opsat skydelåger over reolerne. Dette har vi valgt, da der er meget højt til loftet i butikken, og skydelågerne giver et mere roligt varespejl, hvilket giver en bedre kundeoplevelse. Hele indretningen i butikken er nu i overensstemmelse med det nye butikskoncept, som vi introducerede i 2015, afslutter Frederik Brønnum.

Velkendt og veloplagt personale

Det er det sædvanlige, velkendte personale, som står klar til at byde kunderne velkommen igen mandag den 21. marts. Under renoveringen har personalet været i fuld gang med det daglige arbejde i den midlertidige butik på 1. sal. Butikschef, Pernille Kristensen, og hendes personale glæder sig meget til at komme i gang med arbejdet i den gennemrenoverede butik og byde kunderne velkomne i et nyt og mere moderne butiksmiljø.

- Kunderne kan forvente at få en yderst kompetent betjening af et personale, som brænder for at komme i gang med arbejdet i den renoverede butik. Der vil som altid være god tid til at rådgive og inspirere den enkelte kunde, så vi sikrer, at det er den helt rigtige vare, der kommer med hjem, fortæller Frederik Brønnum.

• Adressen er Imerco Århus, Bruuns Galleri, M.P. Bruunsgade 25, 8000 Århus C

• Butikken åbner mandag den 21. marts kl. 9
  • Der er goodie bags til de første 100 kunder
  • Imerco Århus, Bruuns Galleri fejrer åbningen med 20 % på alle varer fra mandag den 21. marts tom. søndag den 10. april

Imerco A/S er Danmarks største isenkramkæde med 150 butikker fordelt over hele landet og en årlig butiksomsætning inklusiv moms på ca. 1,4 mia. kr. Derudover driver Imerco en af Danmarks største kundeklubber, Imerco+, med mere end 1 mio. medlemmer, samt 2 webshops, imerco.dk og imerco.se, der er i rivende udvikling.