Imerco Dalum åbner igen efter vandskade

Torsdag den 3. marts genåbner Imerco Dalum. Genåbningen fejres med et brag af en fest i butikken. Der vil være lækre goodie bags til de første 100 kunder. Frem til og med lørdag den 12. marts vil der være 20 % på alle varer i butikken i Dalum, men også i Imerco Tarup Centret og Imerco Odense, Kongensgade til og med søndag den 6. marts.

Gennemrenoveret butik

Imerco Dalum er blevet gennemrenoveret efter en vandskade i december 2015. Vandskaden opstod kort før jul, den 19. december, og var så kraftig, at der stod 10 cm vand i hele butikken. Vandskaden gik hårdt ud over butikkens gulve og vægge, hvilket betød, at der måtte en total renovering til. Renoveringen har betydet, at butikken nu står top trimmet.

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, at vi får en vandskade i butikken i Dalum, og specielt lige inden jul. Ikke mindst fordi det har haft betydning for vores kunder, som desværre ikke kunne handle de sidste julegaver i butikken, udtaler adm. direktør Frederik Brønnum. Men nu er vi igen klar til at tage imod vores kunder, og det positive ved vandskaden er, at vi nu står med en gennemrenoveret butik med nyt gulv, inventar og lys. Hele indretningen i butikken er nu i overensstemmelse med det nye butikskoncept, som vi introducerede i 2015, afslutter Frederik Brønnum.

Velkendt og veloplagt personale

Det er det sædvanlige, velkendte personale, som står klar til at byde kunderne velkommen igen torsdag den 3. marts. Under istandsættelsen har personalet været rundt og hjælpe til i andre Imerco butikker. Butikschef, Denan Duranspahic, og hans personale glæder sig meget til at komme i gang med arbejdet i Imerco Dalum igen og byde kunderne velkomne i et nyt og mere moderne butiksmiljø.

- Kunderne kan forvente at få en yderst kompetent betjening af et personale, som brænder for at komme i gang med arbejdet i Imerco Dalum igen. Der vil som altid være god tid til at rådgive og inspirere den enkelte kunde, så vi sikrer, at det er den helt rigtige vare, der kommer med hjem, fortæller Frederik Brønnum.

• Adressen er Dalumvej 42-44, 5250 Odense SV
  • Butikken åbner torsdag den 3. marts kl. 9
  • Der er goodie bags til de første 100 kunder
  • Imerco Dalum fejrer åbningen med 20 % på alle varer fra torsdag den 3. marts tom. lørdag den 12. marts
  • Imerco Tarup Centret og Imerco Odense, Kongensgade fejrer åbningen med 20 % på alle varer fra torsdag den 3. marts tom. søndag den 6. marts

Administrerende direktør Frederik Brønnum, tlf.: 43 20 10 00

Marketing- og kommunikationschef Mette Willingshøj, tlf.: 43 20 10 18

Imerco A/S er Danmarks største isenkramkæde med 150 butikker fordelt over hele landet og en årlig butiksomsætning inklusiv moms på ca. 1,4 mia. kr. Derudover driver Imerco en af Danmarks største kundeklubber, Imerco+, med mere end 1 mio. medlemmer, samt 2 webshops, imerco.dk og imerco.se, der er i rivende udvikling.