FORÅRSKUP: Spar 20% på ALT* som ImercoPlus medlem. Shop her
  • Pressemeddelelser 2020
  • M Goldschmidt Holding AS udpeger to nye bestyrelsesmedlemmer

M. Goldschmidt Holding AS udpeger to nye bestyrelsesmedlemmer for Imerco Holding AS

M. Goldschmidt Holding A/S udpeger to nye bestyrelsesmedlemmer for koncernens datterselskab Imerco Holding A/S

Skandinaviens største isenkræmmerkæde, Imerco Holding A/S, har efter en effektiv proces fundet to fremtrædende erhvervskvinder til bestyrelsen.

Mie Krog, som har en lang erhvervskarriere hos blandt andet LEGO, Jysk og IDEmøbler/ILVA, samt Pia Husfelt, Global Business Leader for IKEA Group og tidligere direktør for Profil Optik, indtræder begge i bestyrelsen i forbindelse med den ekstraordinære generalforsamling i juli 2020.

Ejer og formand for bestyrelsen i Imerco Holding A/S, Mikael Goldschmidt, udtaler:

”Det glæder mig, at vi har fundet to så stærke bestyrelsesmedlemmer i Mie og Pia. Vi er Skandinaviens største inden for vores branche, og vi har sat os meget ambitiøse mål for i fremtiden at være på forkant med den digitale udvikling samt udarbejdelsen af en bæredygtighedsstrategi for Imerco. Langt størstedelen af vore kunder og ansatte er kvinder, og jeg er derfor særligt glad for at byde to så kompetente kvinder velkommen i vores bestyrelse.”

Den øvrige bestyrelse med Mikael Goldschmidt som bestyrelsesformand, Søren Bjørn Hansen som næstformand samt Anne-Sofie Goldschmidt, Jens Høgsted og Lars Bertelsen som menige bestyrelsesmedlemmer fortsætter uændret.

For yderligere information:

Ejer og bestyrelsesformand Mikael Goldschmidt, M. Goldschmidt Holding A/S,