Varer og gaver

Er det samme priser på imerco.dk og i butikkerne?

Ja, som udgangspunkt har vi samme priser i vores Imerco og Imerco Home-butikker i hele landet og på imerco.dk. Indimellem har vi et godt webtilbud eller et lokalt tilbud i en butik, men priserne fra vores tilbudsaviser er de samme i butik og på imerco.dk.

Kan jeg bestille en bestemt vare hjem?

Du bedes henvende dig i din lokale Imerco eller Imerco Home-butik og høre personalet, om de kan hjælpe med at bestille en vare hjem. Kan de bestille varen hjem til dig, skal du betale varen med det samme.

Kan jeg reservere en vare?

Vi reserverer normalt ikke varer, men i sidste ende er det op til den enkelte butik at vurdere, om der kan gøres en undtagelse. Kontakt derfor din lokale Imerco eller Imerco Home-butik og hør om mulighederne.

Kan jeg få byttemærker på?

Ja, handler du i vores webshop, kommer der automatisk byttemærker på alle dine varer, så de kan byttes i 30 dage i alle vores Imerco og Imerco Home-butikker.

Hvad er ønskelisten?

Ønskelisten er en service til vores Imerco+ medlemmer, hvor vi holder styr på, hvad dine gæster har købt til dig. Efterhånden som gaverne bliver købt, registrerer vi købet på din ønskeliste. Du slipper derfor for at gå ned i butikken og bytte dine gaver.

Måneden efter festen er afholdt (løbende måned plus 30 dage), sender vi dig et gavekort til Imerco på 10% af det beløb, dine gæster har købt for på ønskelisten.

Det eneste du skal gøre, er at kontakte personalet i en af vores Imerco eller Imerco Home-butikker eller oprette din helt egen ønskeliste lige her.

Læs mere om Ønskelisten lige her.

Fandt du ikke et svar?

Har du spørgsmål til brug, kvalitet eller andet, så skriv til os eller spørg vores personale i butikkerne. Skriv til varer@imerco.dk eller ring til os på telefon 98 18 98 38.