Køb i webshoppen

Du kan trygt handle ved os. Vores webshop er e-mærket, hvilket er din garanti for at du handler et sikkert sted. Læs mere om e-mærket ved at klikke her

Indpakning
Vi pakker desværre ikke gaver ind.

Fragt
Levering er gratis, hvis du køber for 500 kr. eller derover.
Køber du for under 500 kr. er leveringspriserne som følger:

Afhentning i GLS Pakkeshop: 29 kr.
Levering til erhvervsadresse med GLS: 29 kr.
Afhentning i Post DK Pakkeboks: 39 kr.

Betaling
Alle priser i vores webshop er angivet i danske kroner og inkl. moms. Der kan betales med følgende kort: 
Dankort, VISA/Dankort, Diners Club, Eurocard, Mastercard, Maestro, American Express, FBF og Accept Card.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne er afsendt. Det er ikke muligt at betale med gavekort i webshoppen.

Levering
Levering sker med Post Nord eller GLS og kun inden for Danmarks grænser.
Din bestilling leveres normalt i løbet af 1-3 hverdage efter, at vi har modtaget ordren.
Hvis din bestilling indeholder varer med mærket ”Populær vare” kan der være op til 10 hverdages  leveringstid på den samlede ordre. Ordren sendes samlet, når den er komplet.

Levering når du ikke er hjemme (Modtagerflex)
Da levering sker med Post Nord er det muligt at få din pakke placeret et bestemt sted, når du ikke er hjemme. På den måde kan du spare turen til posthuset.

Ordningen kaldes Modtagerflex og tilbydes af Post Nord. Du skal tilmelde dig ordningen på dit nærmeste posthus. Når du er tilmeldt ordningen behøver du ikke notere hvor du gerne vil have din pakke afleveret, det sker helt automatisk i henhold til den aftale du har indgået med Post Nord. Læs mere om Modtagerflex på Post Nords hjemmeside.

Er du IKKE tilmeldt Modtagerflex, kan vi ikke garantere at din bestilling stilles på din adresse. Heller ikke selvom du har skrevet og ønsket dette.

Levering til Pakkeboksen (tidligere Døgnposten)
Da levering sker med Post Nord er det muligt at få sine pakker sendt til en af Post Nords pakkebokse. Udfyld blot dit ID og pakkepostnr. i adressefeltet, ved bestilling i webshoppen. Du skal være oprettet som bruger af Pakkeboksen for at kunne sende til den. Læs mere om Pakkeboksen på Post Nords hjemmeside. 

Ændringer til bestilling
Vi behandler og sender din ordre så hurtigt vi kan, derfor vil det ofte, ikke være muligt at ændre i en ordre. Når en ordre først er ved at blive behandlet er den i et flow flere steder i webshoppen, hvorfra det ikke vil være muligt at udtage den.
Det letteste vil være, at du afviser at modtage pakken når den ankommer, så returneres den automatisk til os og pengene føres tilbage til dit kreditkort. I mellemtiden kan du blot foretage en ny bestilling.
 
Returret
Fortryder du dit køb kan du returnere det og få pengene tilbage i op til 30 dage! Alle varer købt i webshoppen kan returneres i vores Imerco og Imerco Home-butikker over hele landet. Vores butikker har typisk længere åbent end posthuset og du kan få dine nye varer med det samme. Klik her for at finde din nærmeste butik. Husk at printe og medbringe din faktura. Varen skal være i intakt, original emballage. Gavekort kan ikke returneres. 

Ønsker du alligevel at sende varerne retur med Post Nord, skal de sendes til:
IMERCO A/S
Webshoppen
Smedeholm 16
2730 Herlev
Du skal selv betale portoen for at sende varen retur. Husk at printe og vedlægge din faktura. Du modtager ikke særskilt information om, at vi har modtaget din bestilling retur. Pengene fra købet føres tilbage til dit kreditkort i løbet af 10 hverdage, såfremt varen er intakt og i original emballage.

Reklamation til en butik
Vi yder 24 måneders reklamationsret på alle vores varer. Har du købt en varer i vores webshop, som går i stykker inden for 24 måneder, skal du blot henvende dig i en af vores Imerco eller Imerco Home-butikker, så hjælper vi dig med en reparation eller ombytning, såfremt fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet. Husk at printe og medbringe din faktura.

Reklamation i webshoppen
Du kan trygt handle i vores webshop. Fortryder du dit køb kan du returnere det og få pengene tilbage i op til 30 dage. Alle varer købt i webshoppen kan returneres i vores Imerco og Imerco Home-butikker over hele landet. Vores butikker har typisk længere åbent end posthuset og du kan få hjælp og vejledning med det samme. Klik her for at finde din nærmeste butik. Husk at printe og medbringe din faktura.

Ønsker du alligevel at sende varerne retur med Post Nord, skal de sendes til:
IMERCO A/S
Webshoppen
Smedeholm 16
2730 Herlev
Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen. Husk at printe og vedlægge din faktura. Du modtager ikke særskilt information om, at vi har modtaget din reklamation.

Fik du ikke svar?
Hvis du har andre spørgsmål, end dem du kan finde svar på her, så ring eller skriv til os.