Garanti og reklamation

Reklamation
Vi yder 24 måneders reklamationsret på alle vores varer. Har du købt en varer ved os, som går i stykker inden for 24 måneder, skal du blot henvende dig i en af vores Imerco eller Imerco Home-butikker, så hjælper vi dig med en reparation eller ombytning, såfremt fejlen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet. Husk at medbringe din bon eller dit reklamationsbevis.

Alle reklamationer skal fotodokumenteres med vellignende foto, som medsendes henvendelsen til vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk. Vi kan ikke tage stilling til en reklamation uden billeder af fejlen.

Reklamation i webshoppen
Du kan trygt handle i vores webshop. Fortryder du dit køb kan du returnere det og få pengene tilbage i op til 30 dage. Alle varer købt i webshoppen kan returneres i vores Imerco og Imerco Home-butikker over hele landet. Vores butikker har typisk længere åbent end posthuset og du kan få hjælp og vejledning med det samme. Klik her for at finde din nærmeste butik. Husk at printe og medbringe din faktura.

Ønsker du alligevel at sende varerne retur med Post Danmark, skal de sendes til:
IMERCO A/S
Webshoppen
Smedeholm 16

2730 Herlev

Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen. Husk at printe og vedlægge din faktura. Du modtager ikke særskilt information om, at vi har modtaget din reklamation.

Reklamation på større og tungere varer
Større og tungere varer er f.eks. møbler, grill og havekrukker.

Meddelelse om udnyttelse af reklamationsretten kan ske ved at rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk

Alle reklamationer på større og tungere varer skal fotodokumenteres med vellignende foto, som medsendes henvendelsen til vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk sammen med kvittering eller faktura. Vi kan ikke tage stilling til en reklamation uden billeder af fejlen.

Fik du ikke svar?
Hvis du har andre spørgsmål, end dem du kan finde svar på her, så ring eller skriv til os.