Garanti og reklamation

Reklamation
Vi yder 24 måneders reklamationsret på alle vores varer. Har du købt en vare ved os, som går i stykker inden for 24 måneder, skal du blot henvende dig i en af vores Imerco eller Imerco Home-butikker, så hjælper vi dig med en reparation eller ombytning, såfremt fejlen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet. Husk at medbringe varen og din bon eller dit reklamationsbevis.

Reklamation i webshoppen
Du kan trygt handle i vores webshop. Fortryder du dit køb kan du returnere det og få pengene tilbage i op til 30 dage. Alle varer købt på Imerco.dk kan tilbageleveres i vores butikker over hele landet. Husk gyldig kvittering, når du skal returnere din vare, enten fysisk eller elektronisk. Klik her for at finde din nærmeste butik.

Du kan også sende pakken retur til Imercos webshop. Du skal give os besked om, at du har fortrudt dit køb inden for 30 dage, enten via mail eller ved at bruge fortrydelsesformularen – klik her.

Du skal selv betale for returforsendelsen.

Pakken sendes til:

IMERCO A/S

Webshop

Park Allé 381

2625 Vallensbæk

Bemærk: Ved returnering og fortrydelse af større og tungere varer leveret med fragtmand skal du kontakte vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk inden 30 dage.

Der er ingen fortrydelsesret på specialfremstillede varer.

Læs mere om fortrydelsesret og returnering i vores forretningsbetingelser her.

Reklamation på større og tungere varer
Større og tungere varer er f.eks. møbler, grill og havekrukker.

Meddelelse om udnyttelse af reklamationsretten kan ske ved at rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk

Alle reklamationer på større og tungere varer skal fotodokumenteres med vellignende foto, som medsendes henvendelsen til vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk sammen med kvittering eller faktura. Vi kan ikke tage stilling til en reklamation uden billeder af fejlen.

Fik du ikke svar?
Hvis du har andre spørgsmål, end dem du kan finde svar på her, så ring eller skriv til os.