Bytte og returret

Min vare er gået i stykker, hvad gør jeg?

Du kan henvende dig i alle vores Imerco og Imerco Home-butikker, uanset hvor varen er købt, så hjælper vi dig. Medbring blot din bon eller dit reklamationsbevis. Er din vare købt i vores webshop så medbring din faktura.

Hvor lang tid kan jeg bytte en vare?

Vi tilbyder vores kunder 30 dages fuld returret i alle Imerco og Imerco Home-butikker mod fremvisning af en gyldig bon. Har du fået en gave med byttemærke, kan du bytte til en anden vare eller tilgodebevis.

Fra den 17. september 2018 gælder vores byttemærker frem til den 23 januar 2019.

Hvordan bytter jeg en vare fra webshoppen?

Du kan bytte din vare i alle vores Imerco og Imerco Home-butikker mod fremvisning af en gyldig faktura eller byttemærke. 

Kan jeg få pengene tilbage?

Du kan få pengene tilbage inden for 30 dage i alle Imerco og Imerco Home-butikker, du skal blot medbringe din bon.

Har du købt varen i vores webshop, kan du også få pengene tilbage i en af vores butikker, du skal blot medbringe din faktura.

Hvis du har købt varen med kreditkort f.eks. Forbrugsforening eller Mastercard, skal pengene returneres på samme kort. Husk derfor at medbringe kortet i butikken. Hvis dette ikke er muligt, ombytter vi til en anden vare eller udbetaler beløbet som et tilgodebevis. 

Såfremt du ønsker at returnere en vare, som er betalt med gavekort eller tilgodebevis, udbetaler vi ikke penge, og der vil i stedet blive udstedt et nyt tilgodebevis.  

Kan gavekort byttes?

Nej, gavekort kan ikke byttes eller ombyttes til kontanter.

Bytte og returret ved større og tungere varer

Større og tungere varer er f.eks. møbler, grill og havekrukker.

Meddelelse om udnyttelse af fortrydelsesretten kan ske ved inden for 30 dage at rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk

Ved fortrydelse af køb af større og tungere varer, hvor fragtmanden er på din adresse, tager fragtmanden dine varer med retur igen uden yderligere omkostninger.

Ved fortrydelse af køb af større og tungere varer, hvor fragtmanden har leveret på- og er kørt fra din adresse, skal du kontakte vores kundeservice på kundeservice@imerco.dk. Kundeservice bestiller afhentning af dine varer, såfremt du ikke selv ønsker at stå for returneringen. Skal kundeservice håndtere returneringen af dine varer, skal du dække returomkostningerne på 249 kr.

Fandt du ikke svar?

Så skriv til retur@imerco.dk eller ring til os på telefon 98 18 98 38.